Advertisement

אוריאל ואלירז מרים פרץ / הזכות שבחובה אהבת הארץ מרים פרץ סדרת רבין הקטלוג החינוכי : באתי אל ארץ מוכנה ולא ידעתי שיום יבוא ואתן את היקר לי מכל עבור ארצי, את בניי, אוריאל ואלירז.

אוריאל ואלירז מרים פרץ / ×"זכות ש×'חו×'×" א×"×'ת ×"ארץ מרים פרץ ס×"רת ר×'ין ×"קטלו×' ×"חינוכי : באתי אל ארץ מוכנה ולא ידעתי שיום יבוא ואתן את היקר לי מכל עבור ארצי, את בניי, אוריאל ואלירז.. ערכי הרעות והאחווה של בני אוריאל ואלירז הם נר לרגלי. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. האולם כאן מאחד, מגבש, מלכד וזו הרוח של הבנים שלי אוריאל ואלירז. סגן אוריאל פרץ, מפקד בסיירת גולני, חלם להיות הרמטכל המרוקאי הראשון. רונה רמון, פעילה ציבורית ותומכת בחינוך וקידום בני נוער בישראל, נפטרה ממחלה קשה.

בפאזל הזה שנוצר בִּמְדינת ישראל, יש מקום לכולנו, לכל קשת הצבעים. מִרְיָם אִיבְּדָה שְנֵי יְלָדים בַּמִלְחָמָה: סגן אוריאל פרץ, מפקד בסיירת גולני, חלם להיות הרמטכל המרוקאי הראשון. ‬ ‫ מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקד. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה.

מרים פרץ אם שכול×
מרים פרץ אם שכול×" from www.motke.co.il
יש שהשקט כל כך עמוק וחרישי, עד שאני שומעת את משק כנפי. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות. מרים פרץ התאלמנה מבעלה ושכלה שניים מבניה, אוריאל ואלירז, בעת שירותם בצהל. הזמר יהורם גאון שהזמין את פרץ להדליק את המשואה, אמר כי היא חדורת שליחות לחיזוק הרוח היהודית והישראלית בעם ישראל. פרץ נולדה וגדלה בקזבלנקה שבמרוקו, בתם של איטו לבית ועקנין ויעקב אוחיון. באתי אל ארץ מוכנה ולא ידעתי שיום יבוא ואתן את היקר לי מכל עבור ארצי, את בניי, אוריאל ואלירז. מהקוצים שהוצאתי מהגרביים של אוריאל, חוט מטליתו של בעלי אליעזר זל ורגב עפר מקברו של אלירז''. מרים פרץ, כלת פרס ישראל, אמרה לערוץ 7:

אבל אמו מרים ידעה שבנה הבכור לא יֵצא בשלום מלבנון, ומיום שהתגייס הפכה לאישה המחכה לבשורה יש שאני מגיעה לשם ורואה את שניהם, אוריאל ואלירז, עומדים מולי ובאים לקראתי ונשמתי יוצאת ומפרפרת.

מִרְיָם אִיבְּדָה שְנֵי יְלָדים בַּמִלְחָמָה: ״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״. הזמר יהורם גאון שהזמין את פרץ להדליק את המשואה, אמר כי היא חדורת שליחות לחיזוק הרוח היהודית והישראלית בעם ישראל. מרים פרץ התאלמנה מבעלה ושכלה שניים מבניה, אוריאל ואלירז, בעת שירותם בצהל. סגן אוריאל פרץ, מפקד בסיירת גולני, חלם להיות הרמטכל המרוקאי הראשון. ערכי הרעות והאחווה של בני אוריאל ואלירז הם נר לרגלי. מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקדישה את חייה לעשייה החינוכית. על כל אלה מצאה הועדה לנכון להעניק למרים. יש לי לב אחד שנשבר שלוש פעמים. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם.‬ עוד נכתב כי מרים היא סמל למסגרת הרוח היהודית והישראלית ומהווה סמל ומופת לנתינה ולעזרה לזולת, לחברה ולקהילה. אני מודה לראש העיר דר עליזה בלוך ויור ועדת השמות חבר המועצה אלי פרץ על התמיכה. נציין, כי שכונת נווה שמיר מיועדת עבור הציבור הכללי לכן. בנאומה התייחסה פרץ לחשיבות קיומם של מגון קולות ודעות בחברה הישראלית:

ובמי הוא בוחר להוכחת טענתו? כשבאו להודיע על אלירז, ביקשתי שיחכו דקה. אני מודה לראש העיר דר עליזה בלוך ויור ועדת השמות חבר המועצה אלי פרץ על התמיכה. נציין, כי שכונת נווה שמיר מיועדת עבור הציבור הכללי לכן. רונה רמון, פעילה ציבורית ותומכת בחינוך וקידום בני נוער בישראל, נפטרה ממחלה קשה. אסף רמון, טייס, נהרג בתאונת אימונים.

עצומ×
עצומ×" מרים פרץ ×"נשיא×" ×"×'א×" של מ×"ינת ישראל from res.cloudinary.com
יש לי לב אחד שנשבר שלוש פעמים. רונה רמון, פעילה ציבורית ותומכת בחינוך וקידום בני נוער בישראל, נפטרה ממחלה קשה. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות. הזמר יהורם גאון שהזמין את פרץ להדליק את המשואה, אמר כי היא חדורת שליחות לחיזוק הרוח היהודית והישראלית בעם ישראל. עוד דקה שהוא בה הוא חי. אותי למצב שבשנייה אחת הרגשתי כאילו הוא חי מספרת מרים פרץ ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז היד, לאחר על הטלפון שבישר כי תפסו את המחבל מהפיגוע בו נהרג אלירז. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. ״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״.

מהקוצים שהוצאתי מהגרביים של אוריאל, חוט מטליתו של בעלי אליעזר זל ורגב עפר מקברו של אלירז''.

האולם כאן מאחד, מגבש, מלכד וזו הרוח של הבנים שלי אוריאל ואלירז. אני מודה לראש העיר דר עליזה בלוך ויור ועדת השמות חבר המועצה אלי פרץ על התמיכה. נציין, כי שכונת נווה שמיר מיועדת עבור הציבור הכללי לכן. רותם סלע שיתפה במקרה אישי שלה בו פנה אליה אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ, ששכל שני אחים שנלחמו למען המדינה, באחד הימים בחודש שעבר פנה אליי אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ כלת פרס ישראל ואח של אוריאל ואלירז פרץ זל, קציני גולני שנפלו על הגנת הארץ, כתבה סלע, הוא שאל אם יוכל להגיע אלינו הביתה ולספר את הסיפור שלו. על כל אלה מצאה הועדה לנכון להעניק למרים. הקהל קיבל אותה בעמידה ובתשואות ממושכות. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות. מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקדישה את חייה לעשייה החינוכית. כשאשת החינוך מרים פרץ, ששכלה את בניה אוריאל ואלירז בשירותם הצבאי, סיימה לשאת דברים בשם זוכי הפרס, היא ניגשה אל כלל הזוכים וחיבקה אותם, אחד אחד. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. אלמנתו של אלירז, שלומית, מסרה לי מכתב אישי שאלירז כתב לי ערב גיוסו לצהל. מרים פרץ, אימם של האחים אוריאל ואלירז היד , לוחמי סיירת גולני שנהרגו בפעילות מבצעית העבירה הרצאה לסטודנטיות בה דיברה על כוחה של האמונה ועל ההתנסות האישית והקשה שלה:''לקבה יש לי לתת 3 מתנות:קוץ. רגע לפני קבלת פרס ישראל, מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז, נזכרת ברגעים שבהם קיבלה את ההודעות הנוראות ועל החיים המלאים שהיא. עם ההכרזה על זכייתה, קם הקהל כולו על רגליו, והריע לה דקות ארוכות.

בנאומה בשם כל הזוכים אמרה פרץ בתוך דבריה: כשבאו להודיע על אלירז, ביקשתי שיחכו דקה. עם ההכרזה על זכייתה, קם הקהל כולו על רגליו, והריע לה דקות ארוכות. כבר אז, כילדה, חשתי שלא עשיתי דבר למען ארצי. מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז פרץ, שני חיילי צהל שנהרגו במערכות ישראל, קיבלה הערב מדי ראש הממשלה והנשיא את פרס ישראל למפעל חיים.

×'פאזל ×
×'פאזל ×"×–×" שנוצר ×'מ×"ינת ישראל יש מקום לכולנו ×"נאום ×"מר×'ש של מרים פרץ from images1.ynet.co.il
״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״. אותי למצב שבשנייה אחת הרגשתי כאילו הוא חי מספרת מרים פרץ ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז היד, לאחר על הטלפון שבישר כי תפסו את המחבל מהפיגוע בו נהרג אלירז. יש שהשקט כל כך עמוק וחרישי, עד שאני שומעת את משק כנפי. ובמי הוא בוחר להוכחת טענתו? כשבאו להודיע על אלירז, ביקשתי שיחכו דקה. מרים פרץ, כלת פרס ישראל, אמרה לערוץ 7: פרץ נולדה וגדלה בקזבלנקה שבמרוקו, בתם של איטו לבית ועקנין ויעקב אוחיון. האולם כאן מאחד, מגבש, מלכד וזו הרוח של הבנים שלי אוריאל ואלירז.

Miriam peretz, a bereaved mother, has received a letter of recognition.

מרים פרץ, כלת פרס ישראל, אמרה לערוץ 7: אין בידי יצירה, לא אוכל להצביע על תגלית שגיליתי או על נוסחה שפתרתי. בהפרש של 12 שנים זה מזה, שכלה מרים פרץ שניים מבניה, אוריאל ואלירז פרץ זל. ״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״. רגע לפני קבלת פרס ישראל, מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז, נזכרת ברגעים שבהם קיבלה את ההודעות הנוראות ועל החיים המלאים שהיא. הזמר יהורם גאון שהזמין את פרץ להדליק את המשואה, אמר כי היא חדורת שליחות לחיזוק הרוח היהודית והישראלית בעם ישראל. אדוני הנשיא, אדוני ראש הממשלה, כבוד יור הכנסת, גבירתי נשיאת בית המשפט העליון, אדוני שר החינוך, אדוני ראש העיר ירושלים, עמיתיי מקבְּלי פְּרס ישראל, קהל נכבד. חדשות סרוגים > אוריאל פרץ. ערכי הרעות והאחווה של בני אוריאל ואלירז הם נר לרגלי. במרים פרץ, אמם השכולה של שני נופלי צהל אוריאל ואלירז פרץ זל, אותה הוא מגדיר המנסחת העכשווית של אתוס השכול הישראלי. אותי למצב שבשנייה אחת הרגשתי כאילו הוא חי מספרת מרים פרץ ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז היד, לאחר על הטלפון שבישר כי תפסו את המחבל מהפיגוע בו נהרג אלירז. כשאשת החינוך מרים פרץ, ששכלה את בניה אוריאל ואלירז בשירותם הצבאי, סיימה לשאת דברים בשם זוכי הפרס, היא ניגשה אל כלל הזוכים וחיבקה אותם, אחד אחד. Miriam peretz, a bereaved mother, has received a letter of recognition.

רותם סלע שיתפה במקרה אישי שלה בו פנה אליה אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ, ששכל שני אחים שנלחמו למען המדינה, באחד הימים בחודש שעבר פנה אליי אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ כלת פרס ישראל ואח של אוריאל ואלירז פרץ זל, קציני גולני שנפלו על הגנת הארץ, כתבה סלע, הוא שאל אם יוכל להגיע אלינו הביתה ולספר את הסיפור שלו מרים פרץ. הזמר יהורם גאון שהזמין את פרץ להדליק את המשואה, אמר כי היא חדורת שליחות לחיזוק הרוח היהודית והישראלית בעם ישראל.

Posting Komentar

0 Komentar